Kuluttajakäyttäytymisen trendikatsaus Q2/2017

Miten ja mitä suomalaiset kuluttavat keväällä?

Polkupyöriä hankitaan heti alkukeväästä, mutta mitkä pyöräbrändit ovat suosituimpia? Mitä muuta suomalaiset kuluttajat tekevät keväällä? Mainostajalle kuluttajien mielenliikkeiden ennakointi on tärkeää, jotta oma viesti tavoittaa juuri silloin, kun ostokset ovat mielen päällä.

Toribarometri Q2_2017.png

Sukelsimme Torista kertyvään laajaan datamateriaaliin ja kokosimme  kuluttajien ostokäyttäytymistä ennakoivan kvartaalikatsauksen.

Toribarometri Q2/2017 kertoo, mitä suomalaiset kuluttajat hakevat, selailevat, ostavat ja mistä haaveilevat Torissa keväällä.

Tilaa trendikatsaus täyttämällä lomake >>>

Tilaa trendikatsaus käyttöösi!