DIGIMAINONNAN KUMPPANUUDET 2018

ENNAKKOTILAA OMASI

KYLLÄ KIITOS, HALUAN DIGIMAINONNAN KUMPPANUUKSIEN TRENDIKATSAUKSEN:

 

Mistä on tuloksellinen digimainonnan kumppanuus tehty?

Tähän ajankohtaiseen aiheeseen tarttuu marraskuun aikana ilmestyvä Kumppanuuksien trendikatsaus, joka tarjoaa eväitä ja näkemyksiä nykyaikaisten digimainonnan kumppanuuksien johtamiseen.

Kumppanuuksien trendikatsaukseen on koottu markkinointi- ja media-alan johtajien ajatuksia ja näkemyksiä siitä, miten tuloksellisia mainonnan kumppanuuksia rakennetaan, kehitetään ja johdetaan. Ääneen pääsevät mm. Pekka Rantamoijanen (Valio), Anna Salmi (Stockmann), Johanna Kuosmanen (Kotipizza) ja Teemu Neiglick (Omnicom Media Group).

Vaikka haastateltavat toimivat markkinoinnin ja mainonnan kentällä, pätevät samat lainalaisuudet kaikkiin kumppanuuksiin. Katsaus tarjoaakin mahdollisuuden verrata kokemuksia ja reflektoida omaa toimintaa muiden budjeteista päättävien käytäntöihin ja ajatuksiin.

Neljä nousevaa trendiä

Haastateltavien puheista nousi selkeästi esille neljä trendiä siitä, mihin digimainonnan kumppanuudet ovat kehittymässä. 

1. In-house tekeminen kasvaa
2. Tiimit integroituvat
3. Yhteistyö luo luottamusta ja avoimuutta
4. Kumppanuus näkyy tuloksissa

Tilaa katsaus ennakkoon, ja saat sen marraskuun lopussa suoraan sähköpostiisi luettavaksi!