Digimainonnan kumppanuuksien merkitys?

Kumppanuudet ovat asia, johon liiketoiminnassa törmätään jatkuvasti. Kumppanuus näkyy aina tuloksissa: hyvä kumppanuus hyvinä tuloksina, huono huonoina. Onnistunut kumppanuus tuo sekä lisäarvoa että nostatusta liiketoimintaan. Pahimmillaan huonosti valittu kumppani voi näkyä tuloksissa radikaalisti.

Uusi kumppanuuksien trendikatsaus avaa keskustelua digimainonnan kumppanuuksien laadusta ja tuo keskiöön hyvien kumppanuuksien merkityksen tuloksekkaaseen liiketoimintaan.

Katsaukseen haastateltiin yhteensä kymmenen markkinointi- ja mediajohtajaa:

  • Antti Kallio (Dagmar)
  • Outi Nylund (Kesko)
  • Johanna Kuosmanen (Kotipizza)
  • Teemu Neiglick (Omnicom Media Group)
  • Masa Peura (OP)
  • Pauli Waroma (Pihlajalinna)
  • Santtu Kottila (Sanoma Media Finland)
  • Anna Salmi (Stockmann)
  • Pekka Rantamoijanen (Valio)
  • Timo Huhtamäki (Tori)

Haastattelujen perusteella digimainonnan kumppanuuksissa nousee esille neljä trendiä: 

  • Kumppanuudet ja tuloksellisuus
  • In-house-tekemisen kasvu
  • Tiimien integroituminen
  • Avoimuuden ja luottamuksen merkitys

Ota katsaus lukuun täältä tai klikkaamalla kuvaa:

Torin

 

 

Heräsikö ajatuksia?

Ota osaa keskusteluun ja kerro mitä mieltä sinä olet.

#kumppanuus